بازي وسرگرمي
بازي وسرگرمي

در هفته ای که گذشت و سایت دنیای بازی مشکلاتی داشت خبرهای مهم بسیاری به انتشار رسید که به هر حال باید بر روی سایت قرار بگیرند یکی از مهم ترین اخبار چند وقت اخیر رونمایی از MGS V: Phantom Pain بوده است. همانطور که حدس می زدیم عنوان Phantom Pain که در نمایشگاه VGA رونمایی شد کاملا مربوط به سری متال گیر سالید است و همان نسخه پنجم این سری است.
Phantom Pain,Joakim Mogren به عنوان بازی مستقل و Moby Dick وجود خارجی ندارند

اقای کوجیما در طول مصاحبه خود با «گیم تریلرز» اعلام کرد استودیو Moby Dick کارگردانی با نام Joakim Mogren و بازی مستقلی با نام Phantom Pain وجود خارجی ندارند و همگی حکم تبلیغ برای MGS V: Phantom Pain را دارند. پس تمام حدسیات ما در مورد تریلر Phantom Pain درست بوده است و این عنوان نسخه پنجم سری «متال گیر سالید» می باشد.

اقای کوجیما اعلام کرده است Phantom Pain ماجرا های ۹ سال پس از نسخه قبل را روایت می کند.

همچنین طبق مصاحبه کوجیما هدف از ایجاد نام های تقلبی و عمل کردن به صورت مخفی این بوده است تا بفهمیم «متال گیر سالید» هنوز هم موج بزرگی از طرفداران را دارد یا خیر.

MGS V: Phantom Pain بر روی کنسول PS4 نیز عرضه می شود

Joakim Mogren همان فردی که با صورت باند پیچی در زمان رونمایی Phantom Pain در نمایشگاه بود در توییتر رسمی خود اعلام کرد عنوان MGS V: Phantom Pain برای کنسول نسل بعدی PS4 نیز عرضه می شود.
MGS: Ground Zeroes و MGS V: Phantom Pain دو عنوان جدا از هم هستند

دیروز اقای کوجیما کارگردان سری بازی های Metal Gear Solid اعلام کرد عنوان Ground Zeroes و Phantom Pain با یکدیگر Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند و در اصل Ground Zeroes یک مقدمه می باشد. برای همین ذهن برخی از طرفداران به این سو رفت که این دو عنوان در اصل یک بازی می باشند اما کونامی به صورت رسمی اعلام کرد این دو بازی که در دست ساخت هستند به صورت جدا از همه عرضه می شوند و Ground Zeroes زودتر از دیگری به انتشار می رسد. اینطور که معلوم است داستان این دو به هم مرتبط است و به شکلی مکمل یک دیگر هستند. دلیل به وجو امدن این شایعات این بوده است که تریلر منتشر شده در مورد Phantom Pain ترکیبی از تصاویر دیده شده از Ground Zeroes و Phantom Pain بود.

Hayter در Phantom Pain صداپیشگی نخواهد کرد

پس از معرفی نسخه پنجم سری MGS اقای کوجیما اعلام کرد Hayter صداپیشه همیشگی Big Boss دیگر صداپیشه این سری نخواهد بود. این نکته را می توانستیم از دو تریلر منتشر شده بفهمیم که صدای Big Boss تغییر کرده است. کوجیما دلایل خود مبنی بر عدم حضور Hayter به عنوان صداپیشه بازی اینطور بیان می کند که می خواهد چشم اندازی کاملا نو از سری «متال گیر سالید» را به وجود اورد و چیزی تازه باشد.

قبل از این هم اقای Hayter در توییتر خود تایید کرد در سری متال گیر سالید دیگر نقشی ندارد.

همچین Hayter در مورد خاطرات خوب او از Big Boss در توییتر سخن گفته است و اعلام کرده است همچنان علاقه شدیدی به انجام صداپیشگی این شخصیت دارد اما در این مورد حق انتخاب ندارد.


با توجه به تریلر ها و اعلانات phantom pain در تاریخی نامعلوم برای PS3 و Xbox 360 عرضه می شود. هنوز خبری از کنسول های نسل بعد و pc نیست. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:, توسط روزبه